בני ברק מציגה: ילדי החינוך המיוחד בבית

עמית דניאל 2 Comment on בני ברק מציגה: ילדי החינוך המיוחד בבית

טיפול לא מיוחד בחינוך המיוחד: ילדי החינוך המיוחד בעיר בני ברק נשארו בבית – הסיבה: אין הסעות • בעירייה לא מספקים פתרונות חלופיים והורי הילדים נותרו מתוסכלים • כל הפרטים והתגובות

תמונת אילוסטרציה צילום: דוברות איחוד הצלה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד שבכל הרשויות המקומיות בארץ, ביום שישי האחרון החלו הלימודים בבתי הספר לחינוך המיוחד, בעיר בני ברק הנלימודים החלו אך התלמידים החלקם הגדול, לא הופיעו. הסיבה: מערך ההסעות שזכתה במכרז אותו הוציאה העירייה, לא נערך כראוי ולא פעל ביום שישי האחרון.

העירייה מצידה, לא דאגה להסעות חלופיות והתלמידים כאמור, ברובם הגדול, לא הגיעו למוסדות החינוך, לדאבת ליבם של ההורים.

אלו מבין ההורים שכן יכלו להביא את ילדיהם למוסדות החינוך, לא ידעו כיצד ילדיהם יוחזרו. בשיחה שהגיעה לידי אתר קול חי ותתפרסם בקרוב, נשמע בכיר בעירייה, עונה לאמא לשני ילדים עם אוטיזם קשה בצורה מנוכרת ונטולת אחריות.

בשיחה שהתקיימה ב"מהדורת הבוקר" עם מרדכי לביא, סיפר מגיש 'המהדורה המרכזית' אבי מימרן, את סיפורם הכואב של ילדי החינוך המיוחד בעיריית בני ברק. "האם ראש העיר לא בדק את החברה מולה חתם?" שאל ותהה. "אם אזכה במכרז לאספקת מים לעיריית בני ברק אבל בזמן אמת לא אספק את המים, מה יעשו בעירייה? האם לא יהיה מים בבני ברק?".

מימרן ביקש להדגיש: "אני בטוח שאין אף אחד שעשה את זה במכוון. לראש העיר יש פינה חמה לילדי החינוך המיוחד והוא איש עם לב ענק. אבל בשטח, אין הסעות".

רחל, אם לילדה המשויכת לחינוך המיוחד, סיפרה במשדר: "הכנו את הילד מבחינה רגשית שהוא חוזר ובסוף אין הסעה. ומחכים ומחכים ומחכים ואין הסעה. השיחות שלי מגורמים בעירייה לא הניבו מענה. היום אני במקרה לא עובדת אבל מה היה קורה אם הייתי עובדת?"

תגובת העירייה לאתר קול חי: מבין שש חברות שהתמודדו במכרז, החברה שזכתה בחוק עם כל ההתחייבויות לא עמדה בכ-30% אחוז מההסעות ביום שישי, בעיקר בחינוך המיוחד. החברה אמרה שבתחילת השבוע העניין יסתדר.



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    גם בבאר שבע ההסעות לא החלו לפעול באופן תקין

  2. 1

    גם לילדי גני פתח תקווה לא היתה הסעה ביום שישי. לא הלוך טלא חזור. לדברי ההנהלה ביום הראשון ללימודים על ההורים להגיע עם הילדים, להשאר איתם ולקחת אותם בסוף היום.